piątek, 31 grudnia 2010

Chcę być podobną do Ciebie

23-24.07.1938r
Nie wiem, co się w mej duszy dzieje. To pragnienie zapomnienia i wzgardy wzrasta w mej duszy z dniem każdym.
Pan Jezus stopniowo przygotowuje mnie do tego co przeżywam. Tak, jestem sama ,opuszczona, niezrozumiana - intencje moje wszystkie źle tłumaczone.
O Jezu, jeżeli taka jest Twa Najświętsza Wola, spraw bym żyła i umierała w największym opuszczeniu przez wszystkich! Chcę być coraz więcej podobną do Ciebie wzgardzonego i opuszczonego!
Na samą myśl, że się dla mnie tworzą warunki doskonałe, by się to wszystko spełniło, raduję się i cieszę, dziękuję i kochać pragnę coraz więcej i więcej Pana Jezusa.
O Jezu błagam Cię najgoręcej, bądź mi siłą i wsparciem, gdy przyjdzie na mnie chwila opuszczenia podobnego do Twojego w Ogrodzie Oliwnym i na Krzyżu.
Wiem o tym, o mój Panie Najsłodszy, że bez Twej pomocy sama nie wytrwam, załamię się. Wspomóż moją słabość.

(Rozalia Celakówna "Wyznania z przeżyć wewnętrznych str 97-98)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz