poniedziałek, 27 grudnia 2010

Akt ofiarowania się Miłości Nieskończonej.

Akt ofiarowania się Miłości Nieskończonej.
O Miłości Nieskończona, Boże w Trójcy jedyny! Ja, Twoje najnędzniejsze dziecko- Róża Teresa, oddaję się całkowicie i bez zastrzeżeń Twej Najłaskawszej Miłości na całopalną ofiarę. Proszę Cię najpokorniej, byś ją, Panie Najsłodszy, przyjął i zniszczył według Swej Najświętszej Woli i Swego upodobania.
Wnikając w pragnienia Najświętszego Serca Jezusowego, które wiele razy żądało ofiary ekspiacyjnej za grzechy ludzkie( zwłaszcza za grzechy nieczyste), z najwyższą radością oddaję siebie na całkowite wyniszczenie bez granic, bez zwrotów na siebie. Tak Panie Najukochańszy, czyń, co chcesz ze mną: krzyżuj, doświadczaj, upokarzaj, wyniszcz moje ciało do wylania ostatniej kropli krwi przez męczeństwo, a nade wszystko uczyń mnie męczennicą Twej Nieskończonej Miłości.
..O Jezu! Miłości! O mój Najdroższy Skarbie! Zmiłuj się nade mną! Zaspokój pragnienia mojego serca, które się wyrywa do Ciebie! Chcę dojść na Kalwarię razem z Tobą i tam dokończyć mojej ofiary na Krzyżu, by móc jak najprędzej połączyć się z Tobą, najgorętszą miłością, Jezu. Jestem słaba, sama tam nie dojdę, lecz z ufnością dziecka opieram się na Tobie i Ty mnie na Swych Boskich ramionach wyniesiesz na najwyższe szczyty miłości. Tam mnie już najściślej zjednoczysz z Sobą.
Jeszcze o jedno Cię błagam. Spraw to, Jezu mój, bym Cię nigdy ani cieniem grzechu nie zasmuciła, odbierz mi możność obrażania Ciebie.
Tę ofiarę oddaję, względnie składam Ci, Jezu, przez Niepokalane Serce Maryi, a Ty,Jezu, niczego Maryi nie odmówisz.
Wszystko z miłości i dla miłości Najświętszego Serca Pana Jezusa!
Róża Teresa

(Rozalia Celakówna "Wyznania z przeżyć wewnętrznych"str.78-79)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz