wtorek, 21 grudnia 2010

Trzeba ofiary za Polskę

kwiecień1938r
Głos wewnętrzny słyszany na modlitwie pod adresem mojego Najdroższego Ojca Kierownika:
1) Ojciec twój będzie apostołem Mojego Serca.Dlatego wybrałem go,że jest ukryty. Dusze ukryte i pokorne podobają mi się, bo są podatne na działanie łaski.
2) Trzeba ofiary za Polskę, za grzeszny świat. Wybieram was na ofiarę za grzechy i zbrodnie ludzkie. Zniszczę was na Mój własny sposób.
3) Straszne są grzechy Narodu Polskiego. Bóg chce go ukarać. Ratunek dla Polski jest tylko w Moim Boskim Sercu. Ojciec twój będzie apostołem Mojego Serca. Z Jego inicjatywy Prymas Polski Ksiądz Kardynał Hlond odda całą Polskę Mojemu Sercu.
4) Niech się twój Ojciec nie lęka pisać do Księdza Kardynała Prymasa Polski w sprawie intronizacji. Jezus Mu we wszystkim pomoże. Ratunek dla Polski jest tylko w Sercu Jezusa, Mojego Syna.
5) Ojciec twój jest bardzo miły Mojemu Boskiemu Sercu. Jego wybieram, by głosił Moją Miłość. On będzie apostołem Mojego Serca.
6) Strasznie ranią Moje Najświętsze Serce grzechy nieczyste. Żądam ekspiacji. Będę cię krzyżował i doświadczał w sposób tylko Mnie znany. Poddaj się Mojemu działaniu. Ojciec twój powie ci wszystko, co masz czynić.

(Rozalia Celakówna "Wyznania z przeżyć wewnętrznych"str.70)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz